تبلیغات
تکنولوژی طراحی و ساخت هواپیمای تفریحی آزیتا experimental AZITA - نمایش آرشیو ها

تکنولوژی طراحی و ساخت هواپیمای تفریحی آزیتا experimental AZITA

Creativity is the only way to deal with the limitations



110= مقایسه ارتعاش ملخ
109= تست بارگذاری و بالانس عرضی ملخ three blade و pusher
108= تست سطح متحرک دم قائم (Rudder) هواپیمای AZITA 4
107=تست Start دو موتور ROTAX 912 نصب شده روی هواپیمای آزیتا 4
106= تست موفق Airborne هواپیمای AZITA 4
105=Elevator&Aileron test تست بار گذاری سطوح کنترل
104= g limits = + 4.5 / -2.2 & W(T.O) = 1000 kg
103=AZITA- Ferrari
102=پرواز مدل یک پنجم هواپیمای AZITA-FERRARI - 4
101 = Flight of a fifth model of AZITA 4 (پرواز مدل یک پنجم هواپیمای AZITA4 )
97=Installation Two Stand Engineنصب دو استند موتور
96=Assembly Spar Box To Wingمونتاژ اسپار به بال
95=New Vertical Tailدم عمودی
94=New AZITA Canardدم جلو
93=New AZITA WING
92=Center Wing&Spar Box New AZITAبال مرکزی و تیرک
91= New AZITA Landing gear ارابه فرود
90=New AZITA Desigen
89= AZITA (4+2) New Fuselageمراحل ساخت بدنه هواپیمای جدید ازیتا (ساسویه)2+4 سرنشین
88=سانحه پر فروش ترین هواپیمای کانارد در دنیا (Long AZ )
87=نظر کارشناسی کمیته محترم سوانح سازمان هواپیمایی کشوری
86=انعکاس هواپیمای آزیتا در رسانه ملی و مروری 13 دقیقه ای بر چهار سال تلاش
85=تست پرواز هواپیمای آزیتا و فرود در حاشیه باند
84=تست دوم هواپیمای آزیتا در سبزوار
83=خلاصه ای از تست پرواز روی بالشتک هوا
82=خلاصه ای از تست های زمینی هواپیمای آزیتا
81=تاکسی هواپیمای آزیتا روی باند
80=محاسبه مرکز آیرودینامیکی و مرکز جرم هواپیما
79-تست ضربه دریچه چتر هواپیمای آزیتا
78=مراحل ساخت و تولید کاور چرخ هواپیمای ایتالیاییsavannahو اسپینر ملخ DUC
77=مراحل انجام تعمیر هواپیمای هلندیFK9.
76=مراحل انتقال هواپیما به فرودگاه
75=مراحل رنگ هواپیمای آزیتا
74=مراحل ساخت کاور چرخ هواپیما
73=پرسش و پاسخ هواپیماهای شخصی-2
72=پرسش و پاسخ هواپیماهای شخصی-1
71=قوانین دریافت گواهینامه خلبانی هواپیمای شخصی
70=سوالات متداول در مورد خرید هواپیمای شخصی
69=مراحل ساخت سرعت گیر speed break
68=مراحل ایجاد بخاری در کابین
67=مراحل پیگیری جهت اخذ مجوز پرواز
66=مراحل تودوزی چرم کابین هواپیما
65=پوشش چرم بر روی کنسول وسط کابین
65=نصب کمربند ایمنی
64=مراحل نصب چتر و راکت هواپیما
63=نصب دستگیره-قفل درب-رکاب
62=مراحل ساخت و نصب اسپینر ملخ
61=مراحل نصب صندلی
60=آماده سازی موتور جهت استارت
59=مراحل عایق کاری شلنگ های اطراف اگزوز
  • کل صفحات:3  
  • 1
  • 2
  • 3
  •   

Hi
I with my wife and our daughter, are manufacturing a four-seats recreational canard aircraft . My field of study is aerospace engineering and my wife's field of study is chemical engineering.
The two-person AZITA aircraft, was able to make good initial flights. But because the pilot was not familiar with the behavior of the Canard aircraft . In the last test, the airplane crashed.
I have made new AZITA+4(Four seats-two 912ROTAX engine-take-off-Weight 1000 kilograms) in Iran but there is no rules for flight test.amateur built-experimental airplane ,Is it possible to help me for coming there and test my
air plane and Back to my country ?
please visit this weblog for more information about construction process .
I am very excited to help you in designing and constructing an amateur plane. In a parking lot or storage room of 50 square meters

آزیتا اکبری یزدی


آخرین پست ها


آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :